Co se vyrábí z yamů?

Zen je platforma pro prohlížení a vytváření obsahu. Vždy zde najdete to, co je pro vás to pravé: statisíce autorů sdílejí každý den příspěvky, články, videa a krátká videa. A chytré algoritmy přizpůsobí zdroj vašim zájmům

Vždy zde najdete to, co je pro vás to pravé: statisíce autorů sdílejí každý den příspěvky, články, videa a krátká videa. A chytré algoritmy přizpůsobí zdroj vašim zájmům

Krátká vertikální videa o délce až 2 minut. Doporučeno v hlavním kanálu Zen a zobrazeno ve formátu na celou obrazovku: tímto způsobem jsou lidé více zapojeni do toho, co se děje.

5 minut nebo hodina, horizontální, vertikální nebo čtvercový – Zen má všechny formáty videa. Důležitou výhodou je, že je lze prohlížet přímo ve feedu.

Pokud se v tématu dobře orientujete a rádi píšete, zvolte formát článku. Platforma umožňuje udělat to krásně a přidat různé ilustrace – fotografie a videa.

Malý příspěvek, který je plně viditelný ve feedu. Objem příspěvku je 4096 znaků a ne více než 10 obrázků.

Krátká vertikální videa o délce až 2 minut. Doporučeno v hlavním kanálu Zen a zobrazeno ve formátu na celou obrazovku: tímto způsobem jsou lidé více zapojeni do toho, co se děje.

5 minut nebo hodina, horizontální, vertikální nebo čtvercový – Zen má všechny formáty videa. Důležitou výhodou je, že je lze prohlížet přímo ve feedu.

Pokud se v tématu dobře orientujete a rádi píšete, zvolte formát článku. Platforma umožňuje udělat to krásně a přidat různé ilustrace – fotografie a videa.

Malý příspěvek, který je plně viditelný ve feedu. Objem příspěvku je 4096 znaků a ne více než 10 obrázků.

Contents
  1. Kde bude váš kanál k vidění?
  2. Vydělávejte na své kreativitě
  3. Už v zenu
  4. Galina Juzefovičová
  5. Sonya Geldová
  6. Kirill Kolesnikov
  7. Leah u moci
  8. Slavný přítel Oblomoff
  9. Irina Myagková
  10. Matvej Alekseevič
  11. DMITRY NOROK | VHODNÉ PRO ŽIVOT
  12. БО.velký
  13. Dětství s Olyou
  14. MATEMATIKA S BULATOVEM
  15. Tamara Eidelmanová
  16. Moskva očima inženýra
  17. Dima Ermuzevich
  18. Ilja Varlamov
  19. Zen je snadný
  20. Odpovědi na otázky o zenu
  21. Jak mohu získat předplatitele?
  22. Jak funguje monetizace?
  23. Jak vydělat peníze na nativní reklamě?
  24. Kolik kanálů mohu mít?
  25. Mohu být spoluautorem kanálu?
  26. Jak zveřejnit obsah na Zen?
  27. Složení a obsah kalorií fialového yamu
  28. Užitečné vlastnosti fialového yamu
  29. Níže jsou uvedeny výhody fialového yamu:
  30. Poškození a kontraindikace fialového yamu
  31. Jak jíst fialový jam?
  32. Recepty na fialový Yam
  33. Recepty s fialovým yamem:
  34. Zajímavá fakta o Purple Yam
READ
Jaký typ stravy má Mucor?

Kde bude váš kanál k vidění?

Váš kanál se zobrazí na hlavní stránce a v aplikaci Zen

Vydělávejte na své kreativitě

Pokud máte originální obsah a aktivní publikum, můžete vydělávat v zenu. A jak vaše popularita poroste, začnou vás inzerenti kontaktovat přímo.

Už v zenu

Galina Juzefovičová

Sonya Geldová

Kirill Kolesnikov

Leah u moci

Slavný přítel Oblomoff

Irina Myagková

Matvej Alekseevič

DMITRY NOROK | VHODNÉ PRO ŽIVOT

БО.velký

Dětství s Olyou

MATEMATIKA S BULATOVEM

Tamara Eidelmanová

Moskva očima inženýra

Dima Ermuzevich

Ilja Varlamov

Zen je snadný

Přesvědčte se sami sledováním vizuálních video instrukcí od kurátorů zenu. Pokud máte nějaké dotazy, napište – a náš tým podpory vám pomůže na to přijít

Odpovědi na otázky o zenu

Jak mohu získat předplatitele?

Udržujte svůj kanál kvalitní a pravidelný: přidávejte příspěvky, označujte další autory a aktivně komunikujte s odběrateli v komentářích – to je klíč k úspěchu.

Nezapomeňte také sdílet svůj kanál Zen na jiných sociálních sítích.

Zde jsme k tomu připravili vhodné materiály.

Jak funguje monetizace?

Zenoví autoři dostanou zaplaceno za čas, který uživatelé stráví sledováním nebo čtením jejich obsahu. Když bude mít váš kanál 30 hodin sledování obsahu od odběratelů za posledních 30 dní, budete moci povolit zpeněžení. Čím déle uživatelé sledují video a čtou články autora, tím více vydělá. Přečtěte si více o monetizaci v Zen zde.

Jak vydělat peníze na nativní reklamě?

Obvykle inzerenti přicházejí za autory s aktivními odběrateli a kvalitním obsahem. Pracujte na tom a určitě dostanete svůj první honorář.

Přečtěte si více o nativní reklamě v našem průvodci.

Kolik kanálů mohu mít?

Jak chcete. Jediné, co musíte udělat, je vytvořit nový účet Yandex nebo VK ID a vytvořit nový kanál.

Mohu být spoluautorem kanálu?

Kanál v Zen lze sdílet s ostatními uživateli – k tomu jim musí vlastník kanálu udělit přístup. Jak to udělat, můžete si přečíst odkaz.

Jak zveřejnit obsah na Zen?

Zen je multiformátová platforma. Z počítače nebo chytrého telefonu lze publikovat články, příspěvky, dlouhá videa a krátká videa do 2 minut. Více o tom, jak pracovat s jednotlivými formáty, si můžete přečíst zde.

READ
Co je nejlepší zasadit po okurkách?

Autor: Alla Fedorčenko
Praktikující endokrinolog-nutriční specialista pro zdraví a mládí, diabetes, štítná žláza, obezita, hubnutí a harmonie.

Fialová jamka

Obsah kalorií a chemické složení fialového yamu. Prospěšné vlastnosti, poškození a kontraindikace ube. Jak ji jíst, recepty na pokrmy s kořenovou zeleninou. Zajímavá fakta o něm.

Složení a obsah kalorií fialového yamu

Kořenová zelenina fialový jam

Ube je oblíbená přísada do pečiva a příloh a často se používá v různých dezertech a jako přírodní barvivo a dochucovadlo do zmrzlin, mléčných výrobků, rohlíků, koláčů, sušenek a dalších druhů cukrovinek. Na Filipínách se konzumuje vařený, smažený nebo pečený jako pudink nebo ledový dezert. V Maháráštře se během náboženského půstu jedí smažené hranolky jam. Před pár desítkami let se ube objevilo v amerických restauracích a získalo své právoplatné místo na jídelních lístcích.

Kalorický obsah fialového yamu je 118 kcal na 100 g, z toho:

  • Voda – 69,6 g;
  • Bílkoviny – 1,53 g;
  • Lipidy – 0,17 g;
  • Sacharidy – 27,89 g;
  • Vlákno – 4,1 g.
  • Draslík – 816 mg;
  • Sodík – 9 mg;
  • Vápník – 17 mg;
  • Železo – 0,54 mg;
  • Hořčík – 21 mg;
  • Fosfor – 55 mg;
  • Zinek – 0,24 mg;
  • Měď – 0,18 mg;
  • Selen – 0,7 mikrogramů
  • Vitamín B1 – 0,11 mg;
  • Vitamín B2 – 0,03 mg;
  • Vitamín B3 – 0,55 mg;
  • Vitamín B5 – 0,31 mg;
  • Vitamín B6 – 0,29 mg;
  • vitamín B9 – 23 mcg;
  • Vitamin C – 17,1 mg

Užitečné vlastnosti fialového yamu

Jak vypadá fialový jam?

Fialový jam je velmi chutný a výživný produkt, a to i přes jeho nízký obsah kalorií. Struktura jeho dužiny připomíná brambory, ale ube je sladší a křehčí. Není divu, že v zemích Afriky a jihovýchodní Asie je považován za druhý chléb, který se přidává téměř do každého druhého jídla.

Níže jsou uvedeny výhody fialového yamu:

    Dobrý krevní oběh. Fialové pigmenty obsažené v yamu přímo souvisí s průtokem krve a obnovou. Říká se jim antokyany a jsou silnými antioxidanty, zabraňují tvorbě krevních sraženin a „zahušťování“ krve.

Poškození a kontraindikace fialového yamu

Dívka má urolitiázu

Je-li ube konzumováno s mírou a správně připraveno, je zcela bezpečné pro zdraví. Je nízkokalorický a výživný, obsahuje spoustu základních vitamínů a minerálů. Jak již bylo řečeno, existují některé funkce, které stojí za to mít na paměti, aby se minimalizovalo poškození fialového yamu.

READ
Co jsou severní hrozny?

Důsledky zneužití produktu:

    Barvení kůže. Fialový jam obsahuje hodně vitamínu A, který se může v těle ukládat. Když je jeho hladina příliš vysoká, kůže a nehty se zbarví do oranžova. Podobný efekt může nastat, pokud budete dlouhodobě dodržovat mrkvovou dietu. Zbarvení zmizí samo, pokud snížíte množství kořenové zeleniny, ale při neustálém používání a ignorování příznaků se mohou rozvinout jaterní poruchy.

    Ledvinové kameny. Podle lékařských výzkumů by lidé trpící kameny v ledvinách a jiných částech močového systému neměli konzumovat příliš mnoho fialového jamu. Kořenová zelenina obsahuje šťavelan vápenatý, který podporuje tvorbu pevných cizorodých prvků.

Jak jíst fialový jam?

Řezání fialové příze

Ube, které se zakořenilo v evropských a amerických zemích, není na Filipínách exotickou přísadou. Zde je součástí každodenních jídel, ekvivalentem běžných brambor. Vyznačuje se však sladkou chutí a bohatým fialovým odstínem. Přestože je jam kořenová zelenina, jeho chuť je sytější, kombinuje vanilkové tóny s ořechovým aroma pistácií.

Jak jíst fialový jam? Ano, téměř cokoliv! Dá se smažit, vařit, péct, konzervovat, používat jako náplň, sušit a podávat s jakýmikoli přílohami. Pro svou sladkou chuť se však ube nejčastěji používá do svátečních jídel a dezertů.

Používá se k výrobě dortů, tvarohových koláčů, cukrovinek, koláčů, zmrzliny a mléčných jídel. To nevylučuje fialové jamy z příloh k masu, rybám a zelenině, kari, kastrolů a polévek a salátů.

Kořenová zelenina by se neměla zaměňovat s batáty, taro a dalšími odrůdami batátů. Je snadno rozpoznatelný vizuálně, zejména díky sytě fialové barvě.

K přípravě pokrmu s ube jej můžete použít ve třech stejných formách: dehydrovaný prášek, aromatický extrakt a přírodní zelenina. V regálech dobře zásobených supermarketů najdete také džemy nebo zavařeniny, nemluvě o mnoha doplňcích stravy.

Chcete-li vybrat chutný a zdravý produkt, pečlivě prozkoumejte kořenovou zeleninu – měla by být pevná, bez prasklin, skvrn, měkkých nebo povadlých částí. Je lepší neužívat ube, které jsou umístěny v chlazených sekcích, protože nízká teplota negativně ovlivňuje chuť jamů.

Zelenina by měla být skladována na tmavém, dobře větraném místě, kde vydrží čerstvá až deset dní. Nevystavujte ube slunečnímu záření, protože to způsobí jeho klíčení nebo fermentaci. Hlízy také nebalte do plastových sáčků nebo jiných uzavřených nádob.

READ
Je možné lepit semena lepidlem PVA?

Recepty na fialový Yam

Ube pudink

Ube je vynikající přísada do svátečních i každodenních jídel. Dá se snadno smažit, vařit, dusit nebo péct bez zdlouhavé manipulace.

Recepty s fialovým yamem:

    Zeleninový guláš s ube. Jak jíst fialový jam, aby se harmonicky hodil do každé diety? Profesionální kuchaři doporučují péct, aby se zabránilo přebytečnému tuku. Chcete-li připravit podobný barevný pokrm, vezměte 2 sladké brambory (brammy, oloupané a nakrájené na kostičky), 3-4 středně velké fialové brambory (také oloupané a nakrájené), jednu velkou mrkev (nakrájenou nebo nastrouhanou), 3 polévkové lžíce. lžíce kokosového nebo rostlinného oleje. A nesmíme zapomenout na koření: čtvrt až půl lžičky kajenského pepře (podle toho, jak máte rádi pikantní), čtvrt lžičky kmínu (prášek), lžička semínek kmínu (zvlášť), 2 lžíce javorového sirupu , sůl, černý pepř podle chuti, hrst čerstvého koriandru, 1 červená chilli paprička (mletá na mleté ​​maso, volitelné). Dále si předehřejte troubu na 180 stupňů Celsia, veškerou zeleninu dejte do ploché misky, zalijte olejem a posypte kořením. Přidejte 3 polévkové lžíce vody, vložte pánev do trouby a pečte, dokud nebude zcela uvařená. Hotový pokrm potřeme sirupem, mletým čerstvým pepřem nebo bylinkami, vyjmeme z formy a položíme na talíř.

Zajímavá fakta o Purple Yam

Vaření Purple Yam

V lidovém léčitelství se ube používá jako mírné projímadlo, proti dermatitidě, horečce, kapavce, nádorům a dokonce i lepře. Jamy se někdy pěstují jako okrasná rostlina, používaná k ozdobení záhonů.

Tradiční čínské léčebné systémy používají ube k rychlému hojení ran, léčbě deprese, únavy, hubnutí, špatné chuti k jídlu a poruch trávení. Někdy je jam zkrmován hospodářskými zvířaty, extrakt z ube se používá ve sladidlech a k výrobě různých kosmetických, farmaceutických a kulinářských produktů.

Dioscorea alata pochází z jihovýchodní Asie a také přilehlých oblastí – Tchaj-wan, ostrovy Rjúkjú v Japonsku, Ásam, nížinné oblasti Nepálu, Nová Guinea, Vánoční ostrov. Následně okopanina unikla ze svého přirozeného prostředí a usadila se daleko za jejími hranicemi. Nyní lze jamy nalézt ve volné přírodě ve středovýchodní Číně, Africe, na Madagaskaru, na různých ostrovech Indického a Tichého oceánu a také v některých státech USA (Louisiana, Georgia, Alabama, Florida, Portoriko, Haiti a Virginie). ostrovy).

READ
Co je nejlepší položit pod bazén?

Popularita ube jako potraviny je nepopiratelná. Smažené jam chips se jedí během náboženského půstu v Maháráštře, dezerty ube se připravují na svátky na Srí Lance na oslavu Vánoc na Filipínách, světoznámí cukráři vyrábějí náhražku lanýžů z kořenové zeleniny a pečou muffiny a koblihy.

Tvarem a vzhledem lze fialové jamy snadno zaměnit s příbuznými druhy, jako jsou sladké brambory, taro, vodní jamy a další kořenová zelenina. Pokud produkt rozříznete, vše zapadne na své místo – pouze ube se může pochlubit bohatou fialovou barvou své buničiny.

Podívejte se na video o fialovém yam:

Fialový jam je přirozené, zdravé a chutné jídlo. Kořenová zelenina je bohatá na sacharidy a nabízí spoustu rychle uvolněné energie, přitom neobsahuje prakticky žádný tuk. Mezi výhody fialového jamu patří boj s depresí, zlepšení fungování urogenitálního, dýchacího a kardiovaskulárního systému, řešení trávicích problémů a některých zánětlivých onemocnění. Sladká chuť ube bude příjemným bonusem pro milovníky dezertů a diabetiky. Zároveň je rostlina bohatá na celou řadu vitamínů, antioxidantů, makroprvků a vzácných léčivých látek. Kořenová zelenina, původně oblíbená na Filipínách, si postupně získává uznání v zahraničí a stále častěji se objevuje na stránkách módních kulinářských časopisů.

Rate article
Add a comment

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: